Apa kata Aini?

Ini anakku, Aini nak tulis dan poskan apa yang diminatinya…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Assalamualaikum para pembaca,

 kham-138

Seperti yang anda tahu, saya Aini baru berumur 13… Tadi pengarang kita, Camy08 ataupun lebih dikenali sebagai ibu saya ( dari sudut pandangan sayalah.. omputih kata point of view) kata saya akan tuliskan dan poskan apa yg diminati saya. (Sorry guna short form) Saya ada seekor kucing nama Chipo. Sebenarnya Endymion, tapi mak sedara saya, yg sy panggil Mak, dia kata susah nak sebut Endymion, jadi tukarlah jadi Chipo.

Kalau saya boring, saya reka nama Chipo. Macam tukar jadi Muhammad Chipo bin Roseberry ( Roseberry mak Chipo). Hehe mmg la merepek namanya, tapi nak buat camne dah terlintas dalam fikiran saya…Ni antara gambar Chipo yg buat anda tersenyum atau tersengih atau gelak sorang-sorang..

kham-022

kham-096

One response to this post.

  1. Posted by aini on January 4, 2009 at 4:44 pm

    camne tulisan pertama saya? hehe walaupun ada banyak merapu-rapu, tapi cuba tgk gmbr ketiga chipo.. kenyit mata dkt anda!

Leave a Reply

