Duit Raya…

Macam mana ni? Duit raya dah tak ada di mana-mana bank ini. Duit besar adalah, tapi mana mampu nak keluargakan duit raya besar…

Nampaknya kena minta tukar duit daripada budak-budak yang datang berhari raya kat rumah pada hari raya. Budak-budak ini memang banyak duit…itu trick aku setiap kali raya, jika duit raya tak dapat ditukar daripada bank.

Amacam? Boleh buat trick cam ni?

4 responses to this post.

  1. Salam
    semoga Allah sentiasa merahmati puan
    saya amat berminat untuk menjadi penerbit rancangan tv.
    bolehkah puan memberi tunjuk ajar kepada saya
    sila hubungi saya dengan segera
    sekian terima kasih
    0132527421

  2. Tengku Husni, di IPPTAR ada kursus penerbitan program TV. Tapi kami adakan untuk penerbit program TV di RTM dan jabatan-jabatan di bawah Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan. Untuk orang luar, boleh dipertimbangkan. Adik boleh email akak di khamsiahh@kpkk.gov.my

  3. Posted by liz kewangan on September 17, 2009 at 7:58 am

    bos….liz ni..sgt sweet gambar bos di atas…salam lebaran, maaf zahir batin…di kesempatan ini, ingin saya memohon maaf jika pernah terkasar bahasa, pernah mguris hati, atau pernah menjadi tidak sempurna di mata bos..maaf atas segalanya…sesungguhnya, saya hanya manusia biasa yg tidak terlepas drpd melakukan kesilapan, dan jika boleh, biarlah setiap kesilapan atau pertelingkahan berakhir di situ sahaja, tidak dibawa2 antara hubungan kita sesama manusia,juga sesama islam…bos saya hormati sebagai warga yg pernah menjadi bos saya…semoga raya kali ini mendamaikan hati….

    by the way bos, saya ingin menjemput bos ke laman web para sahabat di http://www.facebook.com …jika senang dan telah berdaftar di lamab tersebut, sila add saya dan jadikan antara friend list bos ya…sekali lagi, salam aidilfitri maaf zahir dan batin….

    daripada:

    liz kewangan/bekalan filem

    Bahagian Kewangan Jabatan Penyiaran Malaysia,pahit manis dalam kenangan….2008-2009….

  4. Facebook akak di alamat camysaid@yahoo.com

    Liz boleh add akak ya.

Leave a Reply

