…don’t feel like writing…

hmmm just don’t feel like writing nowadays….huhuhu…

5 responses to this post.

  1. pemalas ini….

  2. Posted by Tad Brasso on November 24, 2010 at 4:44 am

    Salam.
    Saya pendatang baru di laman ini.
    Belum lagi membaca kesemuanya.
    Namun ada sedikit pandangan yg saya ingin beri.
    Idea busy doing nothing ni adalah kebaratan.
    Sebagai muslim kita tetap mahu busy doing good and forbidding evil….amal makruf dan nahi mungkar; ini kena bangun membuat atau noun.
    Hmm….. kalau nak marah saya atas komen ini, teruskan lah.
    Tapi diam2 di hati kena fikir2kan ……

  3. Terima kasih Tad ada komennya. Saya kata, doing nothing is better than busy doing nothing…ya, saya fikirkan komen anda.

  4. Tad…i dah tukar namanya…terima kasih atas komen ikhlas…

  5. Tad, awak orang Melayu tapi kenapa guna nama barat?

Leave a Reply

